Forum > Gemeenschap > Spellenspektakel 2015  
Elenitza

07 Nov 2015 om 22.38
Zijn er nog mensen vandaag naar het Spellenspektakel geweest? Of gaan er nog morgen?

Wij hebben Codenames, Rifugio, Alchemist en Dominion gespeeld. Heel veel keus om te spelen was er niet, maar dat lag vooral aan volle tafels, zodat als er een tafel leeg was het eerst zitten en dan kijken wat er lag was ;). Ondanks dat was het niet superdruk, de gangpaden waren goed begaanbaar.

Wat ik het leukste spel vond van de dag was Rifugio. Dat staat in de buurt van de 2e hands stand een beetje aan de rechterkant achterin. Het is op een pleintje waar alleen kleine uitgevers met hun spel staan. De auteur had de uitdaging neergezet dat iedereen die van hem wint het spel gratis krijgt. Prompt het 2e spel van de dag moest hij weggeven, maar daarna had hij nog niet verloren.
We hadden even staan kijken en werden vervolgens uitgedaagd, maar meer dan hem in de weg zitten en het hem moeilijk maken werd het voor ons niet. Wel een erg leuk spel, dat met 2spelers leuk is (met meer geen idee, dat hebben we niet gespeeld). Dus dat hebben we prompt gekocht.


BaSL

08 Nov 2015 om 20:58
Rifugio is leuk! Hij had overigens op zondag ook een potje verloren.;)
Elenitza

08 Nov 2015 om 22:11
Best nette score.. 1 verliespotje per dag
Vogeltje

09 Nov 2015 om 19:40
Wij zijn op zondag geweest en ik heb ook niet erg veel gespeeld.
Dat was ook wel mijn eigen schuld, maar kwam ook door de druk bezette tafels.

Toen we binnenkwamen, konden we meteen aanschuiven bij Elfenland.
Daarna hebben vooral onze kinderen wat spelletjes gedaan (wat natuurlijk gewoon leuk was om te kijken).
Omdat ik het tussendoor niet kon laten om ook de wedstrijd van PSV te gaan bezoeken, miste ik nog een aantal uur van de beurs.

Daarna hebben vooral de kinderen nog wat kunnen spelen.
Al met al een andere beurs dan ik gewend ben, maar ik heb me prima vermaakt.
El_Capitan
09 Nov 2015 om 21:39
Rifugio nieuw spel voor feuerteufel? Ik ken het niet, maar ziet er erg leuk uit!
Elenitza

09 Nov 2015 om 22:04
Het is online te spelen al op www.rifugio.nl onder 'test' (moet je wel het linkje aan je tegenstander doorgeven). Ik zal het op het mogelijkheden lijstje zetten iig ;)