Forum > Toernooien > Afgelopen > Jam okt 2016 Schema & regels |   |
F1 |
18 Oct 2016 om 01.48 |
Toernooipagina [b]Toernooischema - Pouleindeling[/b] [u]Poule 1[/u] Ash Noviomagum alex_leyden AxeCrazy Hans [u]Poule 2[/u] Rogoter Vera Onverwagt Jonkvrouw Swaan jeroenbiemans [u]Poule 3[/u] Walter de Zanger Vogeltje Elenitza TheDragon [u]Poule 4[/u] F1 El_Capitan Roelvanm Rikje [b]Toernooischema - Knock Out[/b] [u]Kwart Finale[/u] 1. Nr. 1 Poule 1 - Nr. 2 Poule 4 2. Nr. 1 Poule 2 - Nr. 2 Poule 3 3. Nr. 1 Poule 3 - Nr. 2 Poule 2 4. Nr. 1 Poule 4 - Nr. 2 Poule 1 [u]Halve Finale[/u] 1. Winnaar KF1 - Winnaar KF2 2. Winnaar KF3 - Winnaar KF4 [u]Troostfinale[/u] Verliezer HF1 - Verliezer HF2 [u]Finale[/u] Winnaar HF1 - Winnaar HF2 [b]Toernooiregels[/b] [u]Toernooiopzet[/u] In de poulefase speelt iedereen één keer tegen elke tegenstander. In totaal dus 3 wedstrijden per speler per poule. De twee beste spelers per poule gaan door naar de knock-out fase. In de knock-out fase wordt er een best-of-3 gespeeld in zowel de kwart finale, halve finale en finale. In alle fases van het toernooi gaat een spel over 3 rondes. [u]Poulefase - punten[/u] Winnen levert 2 punten op, verliezen 0 punten. Een gelijkspel is bij Jambo niet nodig. Als het in punten gelijk is wint degene die de laatste beurt had. [u]Poulefase - stand[/u] De stand in de poule wordt in onderstaande volgorde bepaald: 1. Aantal punten 2. Onderling resultaat 3. Doelsaldo 4. Voor "doelpunten" 5. Tegen "doelpunten" 6. Loting [u]Overige regels[/u] - Foutkliks worden niet hersteld in de database. - Bugs of andere fouten in het programma; stoppen met spelen en direct aangeven bij mij (en via mij bij Tsja) of Tsja zodat wij het kunnen herstellen. [u]Deadlines[/u] Er wordt circa 1,5-2 maanden per spel gerekend (bij gemiddeld 1 zet per dag) Alle potjes in de poulefase worden tegelijkertijd gespeeld. Dus begin december verwacht ik dat de poulefase klaar is. [u]Aanmaken spellen[/u] De spellen mogen vanaf nu aangemaakt worden (voor mij om het even door wie dat gebeurt). Let erop dat je geen spellen aanmaakt die eventueel al door anderen zijn aangemaakt. | |
Rikje |
27 Oct 2016 om 08:51 |
sorry voor de vertraging, ik ga weer actief zijn :) | |
Online stats |
Nieuwste lid: MichaelattaM Aantal leden: 1624 - Leden Aantal online: 2 - Details Aantal spellen bezig: 4 Open spellen: |
Forum |
De site Nieuwe php versie push |
De site Nieuw account registreren |
Gemeenschap Waar is iedereen? |
Spellen Dirk weet het niet |
Spellen Bug Jambo? |
Nieuws |
Daxu
Nieuw spel online! |