Forum > Toernooien > Afgelopen > Babel feb 2015 Schema Regels |   | ![]() |
![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() |
Toernooipagina [b]Toernooi schema:[/b] [u]Poule A[/u] Elenitza F1 alex_leyden Draed Ghawl AxeCrazy Kloefkapper [u]Poule B[/u] Vuurduivel TheDragon El_Capitan Jonkvrouw_Swaan Irmas77 Rober [u]Poule C[/u] dolkonijn BaSL Hans etwie Roelvanm MPloeger [u]Poule D[/u] Rikje Gien 4everlast Vera Onverwagt Defdamesdompi Bart V [u]Achtste Finale[/u] 1. A1-B4 2. C2-D3 3. B1-A4 4. D2-C3 5. C1-D4 6. A2-B3 7. D1-C4 8. B2-A3 [u]Kwart Finale[/u] 9. Winnaar 1 - Winnaar 2 10. Winnaar 3 - Winnaar 4 11. Winnaar 5 - Winnaar 6 12. Winnaar 7 - Winnaar 8 [u]Halve Finale[/u] 13. Winnaar 9 - Winnaar 10 14. Winnaar 11 - Winnaar 12 [u] Troost Finale[/u] 15. Verliezer 13 - Verliezer 14 [u] Finale[/u] 16. Winnaar 13 - Winnaar 14 [b]Toernooiregels[/b] [u]Toernooiopzet[/u] In de poulefase speelt iedereen één keer tegen elke tegenstander. In totaal dus 5 wedstrijden per speler per poule. De vier beste spelers per poule gaan door naar de knock-out fase. In de knock-out fase wordt er een best-of-3 gespeeld in zowel de achtste finale, kwart finale, halve finale en finale. Deze 3 potjes kunnen gelijktijdig gespeeld worden. [u]Poulefase - punten[/u] Winnen levert 2 punten op en verliezen 0 punten. Gelijkspelen is theoretisch mogelijk (gelijk aantal punten en gelijk aantal handkaarten) en levert 1 punt op. [u]Poulefase - stand[/u] De stand in de poule wordt in onderstaande volgorde bepaald: 1. Aantal punten 2. Onderling resultaat 3. Punten Saldo 4. Punten voor 5. Punten tegen 6. Loting [u]Overige regels[/u] - Foutkliks worden niet hersteld in de database. - Bugs of andere fouten in het programma; stoppen met spelen en direct aangeven bij mij (en via mij bij Tsja) of Tsja zodat wij het kunnen herstellen. [u]Deadlines[/u] Er wordt circa 1 maand per spel gerekend (bij gemiddeld 1 zet per dag). Derhalve verwacht ik dat halverwege maart de poulefase afgerond is. Alle potjes in de poulefase worden tegelijkertijd gespeeld. [u]Aanmaken spellen[/u] De spellen mogen vanaf nu aangemaakt worden (voor mij om het even door wie dat gebeurt). Let erop dat je geen spellen aanmaakt die eventueel al door anderen zijn aangemaakt. | |
Rikje![]() |
17 Feb 2015 om 15:26
![]() |
Ik vermoed dat je een deadline copy-paste foutje hebt gemaakt, of je weet van zeer langdurige vakanties van deelnemers af ;) | |
![]() ![]() ![]() |
17 Feb 2015 om 15:28
![]() |
Haha foutje... Kennelijk verkeerde document gecopy/pasted, want had het al veranderd... | |
![]() ![]() ![]() |
19 Feb 2015 om 17:40
![]() |
Willen de laatste mensen ook de laatste potjes joinen? | |
![]() ![]() ![]() |
21 Feb 2015 om 15:45
![]() |
Het potje Dolkonijn en Hans moet nog gestart worden! | |
alex_leyden![]() |
21 Mar 2015 om 10:43
![]() |
Hey F1, staat volgens mij een foutje in je schema voor de 8ste finales. B4 staat er twee keer in en A4 mist. | |
![]() ![]() ![]() |
28 Mar 2015 om 18:28
![]() |
Yep bijgewerkt :) | |
![]() ![]() ![]() |
21 May 2015 om 15:09
![]() |
Willen ook de laatste 2 koppels hun potjes starten? ;-). | |
![]() |
Online stats |
Nieuwste lid: nAlzQLRYZrMjdHG Aantal leden: 1464 - Leden Aantal online: 3 - Details Aantal spellen bezig: 5 Open spellen: |
Forum |
De site Nieuwe php versie push ![]() |
De site Nieuw account registreren ![]() |
Gemeenschap Waar is iedereen? ![]() |
Spellen Dirk weet het niet ![]() |
Spellen Bug Jambo? ![]() |
Nieuws |
Daxu
Nieuw spel online! |