|
Elenitza
|
23 Feb 2009 om 21:30
|
|
Geef overigens als je de score doorgeeft ook even het spel_id mee.
(spel_id staat bovenaan in de url genoemd, aan het einde van die url). |
|
Elenitza
|
07 Mar 2009 om 14:58
|
|
Jullie lopen achter op Poule 1  |
|
yorrickje
|
08 Mar 2009 om 00:15
|
|
[quote:Elenitza]
Jullie lopen achter op Poule 1 
[/quote]
dit is poule 2  |
|
Elenitza
|
08 Mar 2009 om 10:18
|
|
Ja daarom.. Poule 1 al behoorljk wat gespeeld.. En na 2 weken Poule 2 nog niets..
Dan loopt Poule 2 toch achter op poule 1.. |
|
yorrickje
|
08 Mar 2009 om 16:38
|
|
logisch, zelfs net zo logisch als de logica van cruijf  |
|
Elenitza
|
10 Mar 2009 om 19:26
|
|
Hans zal de komende tijd wegens omstandigheden minder online zijn..
Dus dan weten jullie dat het wat langer kan duren voor die potten verder gaan.. |
|
Teigetje
|
10 Mar 2009 om 22:49
|
|
Irene: ik heb onze pot ook alvast gestart...
Hans: die van ons staat ook ..
Zo dan lopen al mijn 4 potjes... |
|
Elenitza
|
15 Mar 2009 om 13:09
|
|
We zijn nu qua tijd halverwege het toernooi. Houden jullie daar rekening mee bij het spelen van jullie potjes? |
|
Teigetje
|
17 Mar 2009 om 19:35
|
|
Ik doe dagelijks 1 of meerdere zetten ... |
|
Elenitza
|
23 Mar 2009 om 23:49
|
|
Nog 2 weken..
Geen idee hoever jullie zijn.. Maar ik hoop toch langzaamaan wel op de eerste uitslagen eigenlijk.. |
|
Elenitza
|
23 Mar 2009 om 23:53
|
|
Zie dat er 7 potten na 4 weken tijd ongeveer op de helft zijn.. En dat er 3 potten nog niet begonnen.
Hans heeft in die even een uitzonderingspositie. Als andere ook een gegronde reden hebben om even tijdelijk weinig te kunnen spelen hoor ik die graag. Anders zou ik de anderen toch tot een beetje meer vaart willen aansporen. |
|
Elenitza
|
28 Mar 2009 om 11:15
|
|
Poule 1 is al zo goed als klaar. In de laatste pot moeten er nog 4 stenen gelegd worden.
Hoe gaat het bij jullie? |
|
Elenitza
|
28 Mar 2009 om 23:42
|
|
Nog 1 week tot het einde van het toernooi. |
|
Elenitza
|
29 Mar 2009 om 12:13
|
|
Na commentaar door poule 1. Even ter verduidelijking.
Nog 1 week tot het einde van de eerste ronde van het toernooi. |
|
Elenitza
|
02 Apr 2009 om 17:26
|
|
Nog een paar dagen.. Het loopt tot aanstaande zondagavond.
Hoever zijn jullie? |
|
Elenitza
|
02 Apr 2009 om 21:16
|
|
Mag ik eerlijk zeggen dat ik ietwat teleurgesteld ben.
Bijna aan het einde van deze ronde van de competie. De helft van de potten is nog niet eens begonnen. De andere helft lijkt zeer traag te verlopen.
Ik zit nog te denken of ik hier consequenties voor deze of volgende toernooien aan ga hangen. (als in: mensen die consquent te laat zijn en dergelijke worden uitgesloten van deelname aan toernooien). Heel zonde overigens als het zo moet gaan. |
|
Tsja
|
03 Apr 2009 om 10:55
|
|
Nouja... een weekje uitloop is totaal niet erg, maar het verbaast me flink dat er in bijna 7 weken niet eens 1 potje klaar is :( |
|
Vogeltje
|
03 Apr 2009 om 11:29
|
|
Tsja, met 1 zet per dag schiet het inderdaad niet erg op.
Misschien toeval dat in poule 1 wel alles zo goed als realtime gespeeld is.
Gewoon niet te druk maken om die tijden.
|
|
Elenitza
|
03 Apr 2009 om 23:57
|
|
Volgens mij is lang niet alles realtime gespeeld in poule 1. Ik weet dat Tsja nl alles turnbased gespeeld heeft.
En het is niet dat ik het erg vind als het iets uitloopt ofzo. Zolang ik merk dat er wel gespeeld word, naja, niet iedereen kijkt even vaak.
Het verbaast me alleen dat er na 5 weken (van de 6 die ik bedacht had) er 3 potten nog niet begonnen zijn. En er spellen zijn die nog steeds 20 of meer stenen hebben liggen. Dat red je ook niet met 1 zet per dag lijkt me. Dan was je nu ook verder geweest.
En dat is wat ik jammer vind. Dat sommige het lijken te vergeten of het niet lijkt te interesseren.
Als het niet zo is. Als je een reden hebt.. Zeg het dan. Dan hoef ik me ook niet druk te lopen maken.
Maarja.. |
|
Rijst met Krenten
|
04 Apr 2009 om 11:37
|
|
spel_id=199
Rijst met Krenten vs Teigetje 266 - 74 |
|
Elenitza
|
04 Apr 2009 om 22:22
|
|
Als jullie even een globale schatting geven van hoe lang jullie nog bezig zijn, verschuiven we de termijn van het toernooi tot die datum..
(ik realiseer me ook wel dat ik ontzettend vaak kijk, en dat niet voor iedereen haalbaar is..) |
|
Teigetje
|
05 Apr 2009 om 15:34
|
|
Teigetje Hans nog 30 stenen
Teigetje Irene nog 26 stenen. (Ik heb Irene een berichtje gestuurd, maar geen reactie terug...
Teigetje Vogel nog 9 stenen.
Met name de partijen tegen hans en irene kan ik niet inschatten.
Ik ben vaak s'avonds online en kijk dan regelmatig op de site. Helaas resulteert dat in niet meer dan 1 a 2 zetten per dag...
Geen idee wat ik er extra aan kan doen. Vervelend is dat ik het zo lang vindt duren dat het spel op zich ook niet leuker wordt. |
|
Elenitza
|
05 Apr 2009 om 22:50
|
|
Ik wil aan alle tegenstanders van Hans vragen of zij de potten aan willen maken die nog gespeeld moeten worden.
Hij verwacht nu wel wat meer online te kunnen zijn, maar de omstandigheden zijn nog niet optimaal om weer lekker te kunnen spelen. Dus hij hoopt dat jullie daar begrip voor hebben en voor hem de potten open kunnen zetten.
Dankjulliewel :). |
|
Teigetje
|
08 Apr 2009 om 08:26
|
|
Rood totaal punten: 160 Vogeltje
Wit totaal punten: 166 Teigetje (hoera) |
|