Forum > Toernooien > Afgelopen > EM feb 09 algemeen  
Elenitza

12 Feb 2009 om 15.38
De deelnemers

1. Tecumseh
2. Vogeltje
3. Jonkvrouw Swaan
4. Yorrick
5. Rick
6. Hans
7. F1
8. Rijst met Krenten
9. Astrid
10. Irene
11. Benjamin
12. Walter de Zanger
13. hoelbeek
14. Elenitza

Elenitza

12 Feb 2009 om 22:50
Poule indeling:

[b]Poule 1:[/b]
- Vogeltje
- Jonkvrouw_Swaan
- Hans
- F1
- Astrid
- Irene
- Hoelbeek

[b]Poule 2:[/b]
- Tecumseh
- Yorrickje
- Rick
- Rijst met krenten
- Benjamin
- Walter de Zanger
- Elenitza

Toernooi pagina
Elenitza

12 Feb 2009 om 23:00
Er zal dus in poules gespeeld gaan worden .
Het toernooi zal starten maandag 23 februari.

Daarbij speel je tegen iedereen van je poule 1x.
De 2 beste van elke poule gaan door naar een knock out fase, waarbij de nummer 1 van de ene poule tegen de nummer 2 van de andere poule komt te spelen.

Er wordt bij alle wedstrijden gespeeld over 3 rondes. Dat zijn de officiele regels van het spel en daarmee is het iets minder van geluk afhankelijk dan over 1 ronde wel het geval is.
Elenitza

14 Feb 2009 om 19:43
Door het oneven aantal van de mensen in de poules is het niet goed mogelijk een mooi speelschema te maken. Zowel aangeven welke pot iedereen in een week speelt of welke 3 potten in 4 weken is niet mogelijk, aangezien je dan altijd iemand hebt die of een pot minder of meer moet spelen.

Dus we beginnen 23 februari. Als einddatum voor alle spellen zou ik 19 april willen stellen.
Dan is het ongeveer 1 potje per week, met een uitloop van 2 weken.
Uitslagen graag in het desbetreffende draadje posten, aangezien ik denk ik niet alle potten langs kan lopen om te kijken wat de uitslag is.
Denk er daarbij aan dat dat binnen een week na het einde van dat potje gebeurt, daarna is nl het potje uit de database en zal het opnieuw gespeeld moeten worden.
Elenitza

17 Feb 2009 om 21:54
Nog iets wat misschien handig is om te weten.. De puntentelling in de poule .

Voor winst krijg je 2 punten, voor verlies 0 punten.
Mocht er een keer een gelijkspel voorkomen (wat ik overigens niet verwacht, maar stel dat), dan krijgen beide spelers 1 punt.
De 2 spelers met de meeste punten gaan door naar de knock-out fase. Mochten er meer spelers zijn die evenveel punten hebben, dan zal gekeken worden naar de behaalde scores. De speler met de hoogste score (alle scores opgeteld) zal dan doorgaan.

Mocht daar nog geen verschil in blijken te zijn (zal zeer uitzonderlijk zijn denk ik, maar oke) dan kan er gekeken worden naar onderling resultaat, dat zal altijd uitsluitsel geven, aangezien iedereen maar 1x tegen elkaar speelt. Echter kan ik dan ook besluiten om een beslissingspot te spelen over 1 of 3 rondes. Geef in het algemene draadje even aan welke optie jouw voorkeur heeft en waarom.
Elenitza

20 Feb 2009 om 22:54
Goed, de puntentelling zoals ik die aan ga houden (ik moest tenslotte volgens Vogeltje gewoon een keus maken).

Voor winst krijg je 2 punten, voor verlies 0 punten.
Mocht er een keer een gelijkspel voorkomen (wat ik overigens niet verwacht, maar stel dat), dan krijgen beide spelers 1 punt.
De 2 spelers met de meeste punten gaan door naar de knock-out fase. Mochten er meer spelers zijn die evenveel punten hebben, dan zal gekeken worden naar het onderling resultaat.
In het geval van meerdere spelers met evenveel punten, waarbij bovenstaande niets oplevert wordt gekeken naar 'doelsaldo'.