Forum > Offtopic > Hattrick
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Piet
13 Jun 2016 om 14.50
De Groene Springers zijn weer opgericht...nog tips voor een ervaren beginner?


Piet
13 Jun 2016 om 15:49
ik heb begrepen dat je tegenwoordig al met een redelijke coach begint...
wat trainen?

scoren? PM? def?

enneuh jeugdacademie starten meteen ja of nee?
El_Capitan
13 Jun 2016 om 15:58
Hahaha, ik "speel" het nog steeds. Oftewel, mijn team is nog steeds actief en ik pull elke week een jeugdspeler. Verder doe ik weinig en dat is te zien in de prestaties, vorig jaar gedregadeerd. Het was dan ook een seizoen zonder echte middenvelders, maar ik heb niet de tijd genomen om nieuwe te kopen.
El_Capitan
13 Jun 2016 om 15:59
Dus ik kan je ook geen tips geven helaas. :p
4everlast

13 Jun 2016 om 18:09
Ik ben er na enkele seizoenen ook terug aan begonnen, mag daarbij niet klagen over het succes.
Training keuze is moeilijk op dit moment. Ik zou nu op scoren inzetten daar het enkele seizoenen geleden ook belangrijk geworden is voor middenvelders, daarna hun middenveldskill verbeteren en zo ebt een longshotteam opbouwen, dat is de nieuwe mode... Een paar spelers train je voor je eerste team op lange termijn, een paar om snel te verkopen. Hoe dan ook: De transfermarkt is ontploft de laatste seizoenen. Multiskill spelers gaan snel boven 3M.
De jeugd is nog altijd gokken en hangt van je tijd af.
Piet
13 Jun 2016 om 21:07
ik ben eens voor verdedigen gegaan als training...en dan is het wel mooi om te horen dat dat niet in de mode is op het moment, want is er tenminste wat mee te verdienen
El_Capitan
13 Jun 2016 om 21:53
Ik train al seizoenen verdedigen! Denk ik. ;)
Rikje
17 Jun 2016 om 19:24
2-5-3 en in mindere mate 3-5-2 schijnen dé opstellingen te zijn tegenwoordig, maar ik train op dit moment internationals, dus ik weet niet in hoeverre dat klopt ;)

geen conditie hebben werkt in ieder geval niet
dierik
20 Jun 2016 om 21:29
Over welk spel gaat dit?
Piet
20 Jun 2016 om 22:09
een voetbalmanagerspelletje
www.hattrick.org

mischien moeten we maar ergens een lijstje bij gaan houden met wie dat hier allemaal speelt ;)
El_Capitan
22 Jun 2016 om 15:39
Hoeveel zijn dat er? Zibby, Rikje, Piet, 4everlast en mijzelf.
Al moet je wel een schaduwlijstje hebben met mensen die nog inloggen en een team hebben, maar niet daadwerkelijk spelen.
Tsja

22 Jun 2016 om 16:14
Ik weet officieel niks meer van voetbal; zie de poule ;D Hattrick gaat niks voor mij zijn ;)
Piet
22 Jun 2016 om 16:31
je begint tegenwoordig al in de VII...dus dat scheelt al een boel

(damn wat is dat spel in het slop geraakt zeg :( )
Tsja

22 Jun 2016 om 16:43
Mja, ze hadden behoorlijk wat veranderingen doorgevoerd in de paar seizoenen voordat ik ermee stopte. Naar mijn idee maakte dat het spel er niet beter/leuker op. Zonde inderdaad.
Piet
22 Jun 2016 om 16:49
ze hebben blijkbaar in de periode dat ik gestopt ben ook de boel verkocht aan een andere partij. Die bleek niet heel succesvol en daarna hebben de oude eigenaren de boel weer teruggekocht. Al het supportersgeld bleef echter achter. Ze hebben toen om toch te kunnen voortbestaan de prijzen omhoog gegooid.
Prijzen van supporterspakketten zijn echt heel hoog nu.
Het goedkoopste type supporter is nu 40 euro per jaar (daarvoor mag je in 1 federatie en supporter worden van 5 mensen) ...het duurste pakket kost 255 euro per jaar. Wat best wel heel erg veel geld is.
Piet
22 Jun 2016 om 16:54
Damn ik zie nu iets heel jammers. Ik heb me weer aangemeld op 13-06-2016. 2 dagen daarvoor op 11-06-2016 heeft ene Sanderriem zich aangemeld en die kreeg team 508133 toegewezen...Laat dat nu net de voormalige groene springers (versie 1) zijn....
Had best wel grappig geweest als ik dat teamid weer had gehad
El_Capitan
22 Jun 2016 om 17:07
Haha, dat zou wel heel erg toevallig zijn geweest.

Maar van die prijzen wist ik niet. Las wel eens wat, maar lette er niet echt op. € 255 per jaar is belachelijk. Dat van het verkopen en terugkopen heb ik wel gevolgd en was wel lachwekkend stiekem.
El_Capitan
22 Jun 2016 om 17:07
Haha, dat zou wel heel erg toevallig zijn geweest.

Maar van die prijzen wist ik niet. Las wel eens wat, maar lette er niet echt op. € 255 per jaar is belachelijk. Dat van het verkopen en terugkopen heb ik wel gevolgd en was wel lachwekkend stiekem.
Rikje
22 Jun 2016 om 20:58
ik heb ook niet voor niets geen supporter meer ;)
Piet
30 Aug 2016 om 22:40
2 wedstrijden voor het eind van het seizoen is het kampioenschap binnen
nu was het ook niet heel lastig met 1 WO en aanvankelijk 12 bots. 1 bot werd precies voor de 2 wedstrijden tegen mij een actief team, waardoor ik nog wel even aan de bak moest, maar tot nu toe toch alles gewonnen
Rikje
31 Aug 2016 om 08:50
op naar de VI ;)

ik wordt weer roemloos 5e denk ik, m'n ratings aan 't begin van de wedstrijd zijn denk ik best aardig voor een IV of misschien zelfs III, maar aan 't einde zelfs uitdagend voor een VII ;)

nog ff en m'n trainees gaan conditie krijgen, dan kan ik vast weer wat omhoog gaan kijken :)
Piet
14 Nov 2016 om 15:40
na een paar wedstrijden in de VI het maar weer opgegeven. Ik krijg met geen mogelijkheid mijn competitiegenoten "wakker" dus tja.. als je alles verliest en ook het sociale aspect van het spelletje is er niet...tja, dan houdt het snel weer op...
Elenitza

14 Nov 2016 om 20:33
Jammer.. maar wel begrijpelijk.
Zonde dat Hattrick zo in negatieve zin veranderd is.
El_Capitan
14 Nov 2016 om 20:58
Terecht wel piet. Ik hou het daar wel een beetje in de gaten. :p
Spelen doe ik toch niet echt, jeugdspelers met slechte stats trekken wel...
Rikje
24 Apr 2017 om 09:39
Kampioenuhhh!

op naar de V als ik m'n P/D-wedstrijd win
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]