Forum > Offtopic > Wie is de Mol 2015
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]
 
Elenitza

02 Oct 2014 om 15.29
Het gaat weer beginnen :).

Eerste kandidaat

Wie gaan er allemaal kijken?


El_Capitan
24 Jan 2015 om 11:07
Martine omdat ze zo'n rare actie doet met de zwarte vrijstelling. Dat is ook eigenlijk de enige reden.
En verder ben ik het met je eens over Caroline. Ook haar zwart groene nagels zijn al verdacht.
Vuurduivel

24 Jan 2015 om 16:11
[quote:Elenitza]
Op welke manier wijzen de namen van de afleveringen naar Rik dan? Want die zie ik niet.
Ik vind Marlijn, Chris en Margriet het meest verdacht.
[/quote]
Aflevering 1: Lezen en schrijven. Rik is nieuwslezer en verslaggever. Hij doet dus enorm veel met lezen en schrijven.
Aflevering 2: Drie keer is scheepsrecht. Het lukte Rik pas bij zijn derde poging om de kar op te tillen.
Aflevering 3: Verraden. Rik en Chris moesten in het vliegtuig van ver raden waar ze heen moesten.
Aflevering 4: Macht. Kennis is macht. Rik heeft als verslaggever en nieuwslezer veel kennis.

Ik weet niet of dit genoeg bewijs is maar dit is momenteel wat ik heb.
Tsja

19 Feb 2015 om 22:15
Marlijn is de mol! ;)
El_Capitan
20 Feb 2015 om 08:33
Nee hoor, Chris is het!
Vuurduivel

20 Feb 2015 om 08:40
Ik ga eerder voor Rik
Rikje
20 Feb 2015 om 08:49
Absoluut Rik
El_Capitan
20 Feb 2015 om 09:07
Ja, op zich ga ik ook altijd voor Rik(je), maar bij Wie is de Mol? is het toch echt Chris.
Vuurduivel

20 Feb 2015 om 14:44
Chris gedraagt zich niet als mol. Hij is gewoon een fanatieke kandidaat. Rik daarentegen is al een aantal afleveringen verdacht bezig. RIK IS DE MOL 2015!!!!
Emus

21 Feb 2015 om 22:34
Vanaf het moment dat Victor eruit ging, kon wat mij betreft iedereen het zijn, behalve Chris. Inmiddels is Margriet bij mij ook niet verdacht meer, dus twijfel ik nog tussen Marlijn en Rik. Ik neig meer naar Rik.

Chris mag van mij de Mol niet zijn, omdat hij nu al meerdere keren aantoonbaar individueel geld heeft verdiend. Niet veel, maar de pot is dan ook schrikbarend laag, dus procentueel valt het nog mee
El_Capitan
21 Feb 2015 om 23:50
Dan valt Magriet ook af. En Marlijn. Blijft alleen Rik over.
El_Capitan
26 Feb 2015 om 21:59
En Rik is dus blijkbaar ook echt de mol. Jammer, want ik vond Chris by far de leukste kandidaat. Misschien wel de leukste aller tijden. Nu maar hopen dat Rik Marlijn compleet genaaid heeft.
Rikje
26 Feb 2015 om 23:12
Of marlijn de mol ;)

Maar ik blijf ook overtuigd van Rik
Vogeltje

27 Feb 2015 om 00:15
Vanaf de blik van Margriet bij de eerste executie was ze één van mijn verdachten. Daarnaast heb ik ook steeds op Rik gezeten en op dit moment twijfel ik nog steeds tussen die 2.

Maar ik neig op dit moment toch meer naar Margriet dan naar Rik.
El_Capitan
27 Feb 2015 om 08:31
Nou, twijfel is inderdaad wel het woord. Eigenlijk verdenk ik alle drie nog
Maar het einde van gisteren zegt voor mij dat het Rik is. En dat Marlijn baalt en Margriet de slimste is.
Zou ook wel het beste zijn, want anders hadden de laatste 4 kandidaten Margriet als mol door, dan doe je toch iets niet goed.
Vuurduivel

27 Feb 2015 om 11:12
Margriet stemde de laatste paar afleveringen op rik, en ze ging door. Dat betekent dat Rik of Margriet de mol is. Want Rik en Marlijn stemde op Margriet en gingen ook door. Maar als ik kijk naar wie het meeste molt dan blijf ik op Rik zitten.
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]