Forum > Offtopic > Voetjebal  
El_Capitan
29 Aug 2014 om 12.21
Op het kolonisten forum hadden we ook een topic met daarin gepraat over de belangrijkste bijzaak ter wereld. En aangezien er gisteren weer vanalles op voetbalgebied gebeurd is bij deze. :)

Zonde en schande dat Twente het niet gered heeft.
Leuk voor Feyenoord dat ze het net wél gered hebben (al was hier ook wel sprake van enige schande ;))
En toch weer een leuke loting voor Ajax. Ja, het wordt zwaar, maar wel 2 hele mooie tegenstanders.


F1

29 Aug 2014 om 13:36
Tja, was echt wel gewoon schandalig wat Twente liet zien (of eigenlijk niet liet zien). Feyenoord en PSV had ik niet anders van verwacht, maar lieten ook niet echt hun beste kant zien.
Alleen PEC heeft wat mij betreft gewoon een goed/leuk niveau gehaald, maar Sparta Praag is gewoon wat ervarener. Het had er zeker in gezeten.

Dan Ajax... Ben bang dat het weer overwinteren in de UEFA cup wordt :S. Wel leuke wedstrijden op komst en inderdaad misschien wel een keer een stuntje, maar ik ben bang niet genoeg voor een 1e/2e plek...
El_Capitan
29 Aug 2014 om 13:39
Lastige loting voor PSV net. Dinamo Moskou, Estoril en Panatinaikos.
Rikje
29 Aug 2014 om 13:49
en Feyenoord ook niet heel simpel. Ik ben benieuwd of er Nederlandse ploegen overwinteren dit seizoen. Als Ajax 1 slechte dag heeft tegen Apoel Nicosia verliest kunnen ze ook zomaar 4e worden en ik zie Feyenoord en PSV ook niet zomaar 2 van de 3 tegenstanders onder zich houden
Vuurduivel

30 Aug 2014 om 12:17
Ik hoop gewoon dat Ajax het goed doet. Al hebben ze de beker en de schaal verloren ze zijn nog steeds de beste club van Nederland, en dat zullen ze laten zien ook.
El_Capitan
01 Sep 2014 om 14:26
Vermeer naar Feyenoord... dat verdiend hier ook wel een vermelding

Leuk voor Vermeer, ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Rikje
01 Sep 2014 om 14:56
Ik vind het trouwens heel lastig in te schatten wie kampioen gaat worden. Mijn 1e indruk is dat PSV de beste selectie heeft wanneer je de spelers bekijkt, maar dat heb ik in voorgaande seizoenen ook gedacht. Ik denk dat de Boer een betere trainer is dan Cocu, gebaseerd op de resultaten van afgelopen seizoen. Feyenoord vind ik erg lastig in te schatten, tot nu toe is het niet goed wat ze laten zien, en ik weet ook niet echt wat ik van Rutten moet vinden, dus dat maakt het ook niet makkelijker. Een traditionele top-3 zou me niet heel erg verrassen en als ik dan een voorspelling moet doen als volgt: 1. PSV, 2. Ajax, 3. Feyenoord
El_Capitan
01 Sep 2014 om 15:22
Tja, ik heb dit jaar ook weer het gevoel alsof het wel eens lekker zou kunnen gaan lopen bij PSV. Maar ja, dat had ik vorig seizoen inderdaad ook. En sommige seizoenen zonder kampioenschap daarvoor ook.
Waar ik vooral bang voor ben is een winterse verkoop van Depay.
Vuurduivel

02 Sep 2014 om 18:36
Gelukkig heeft Ajax Cillessen nog, al moet hij wel gaan trainen op het stoppen van penalty's. Ajax is wel afgezwakt met het vertrek van zowel Vermeer als Blind. Maar ik hoop toch dat Ajax het goed zal doen.
El_Capitan
10 Sep 2014 om 10:21
Lekker potje voetbal gisteren.

Ik hoop dat Janmaat veel geld verdiend heeft met het 1tje dat hij op zijn totoformulier had ingevuld ;)
Vogeltje

10 Sep 2014 om 17:46
Hahaha, Feyenoord heeft op het juiste moment zaken gedaan
groenteboer

10 Sep 2014 om 21:24
Ben ik de enige die blij is dat ze pieken op toernooien en niet in de kwalificaties? ;)
El_Capitan
11 Sep 2014 om 10:10
Nou, op zich is dat goed. Pieken op een toernooi, maar het is wel handig dat je een bepaalde ondergrens haalt in de kwalificatie. Anders kun je wel pieken tijdens een toernooi, maar dan zit je lekker op het strand te pieken
Vuurduivel

11 Sep 2014 om 19:27
Als Nederland derde werd op het Wk dan zouden ze met gemak de finale van het Ek moeten halen.
Vogeltje

18 Dec 2014 om 00:10
Zo, dat was me het potje wel zeg.
Niveau was niet al te hoog, maar er gebeurde genoeg ;D