Forum > Toernooien > Het nieuwe toernooi jaar!  
F1

01 Jan 2016 om 13.26
Allereerst allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Dat we maar lekker veel toernooitjes mogen spelen!

Zoals jullie gezien hebben ben ik het goede jaar lekker voortvarend begonnen, door het 2p Stenen Tijdperk toernooi te starten en gelijk de inschrijving voor een nieuw toernooi te openen!

Ik hoop dat jullie ook allemaal weer zin hebben in nieuwe toernooien. Dat we het wat "trage" jaar 2015 achter ons laten en vol goede moed, een voortvarend 2016 in gaan ;-).
Ik ben zelf ook één van de wat vertragende factoren geweest afgelopen tijd. December is gewoon druk en daarnaast hebben mijn vrouw en ik ook nog eens 30 december onze handtekening onder een koopcontract voor een huis gezet. Al met al dus genoeg te doen.
Desalniettemin is het mijn bedoeling om 2016 een voortvarend toernooi jaar te laten zijn. Ik wil zelf iets alerter proberen te zijn op trage of zelf bijna te verwijderen spellen. En ook consequenties te verbinden aan erg traag spel.
Ik vind het altijd erg moeilijk om mensen "straf" te geven omdat ze een toernooi ernstig ophouden, want waar leg je exact de grens. Daar komt bij dat een "straf" in meer speler spellen/toernooien moeilijker te realiseren is, doordat je daar 3 spelers mee dupeert in plaats van 1. Maar goed ik ga het dus proberen. Mochten er nog leuke ideeën/wensen etc. zijn voor 2016 dan hoor ik het graag .