Forum > Weerwolven > Weerwolven V > Dag 2
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Elenitza

19 Apr 2016 om 22.38
Het was een roerige dag geweest gisteren. En dan was het de eerste nacht in de trein. De trein schudde en hobbelde, en het was een smal, net wat te kort bedje. Je lag niet echt lekker dus, maar je was ook nog aan het piekeren over wat er de afgelopen dag gebeurd was. De moord op Julia, het wegwerken van Rikje.
Je maakte je zorgen over of je de nacht zou overleven, dus je lag ook te luisteren naar alle geluiden om je heen. Het piepte, kraakte en je hoorde van alles. Maar je had geen idee welke geluiden nou normaal waren, welke van binnen de trein kwamen, welke van buiten.

Na een lange nacht was het uiteindelijk tijd om op te staan. De coupe meneer kwam iedereen wakker maken om te vertellen dat over een uur de trein op een station was waar iedereen een aantal uur de tijd had om de stad te verkennen, maar ook om te ontbijten en lunch te regelen.

Coupe meneer telde bij vertrek uit de trein even met hoeveel jullie waren. 11. Evenveel als gisterenavond. Hij groette jullie vriendelijk en herhaalde nogmaals dat de trein om 12.00 weer zou vertrekken.


Deelnemers:
1. El_Capitan
2. F1
3. Irmas77
4. Jeroen Biemans
5. Jonkvrouw Swaan
6. Rhye_
7. Tecumseh
8. Thijs
9. Tsja
10. Vuurduivel
11. Walter de Zanger


Jonkvrouw_Swaan

20 Apr 2016 om 08:09
Thijs, jij beschermt mij, daarom ga ik jou volgen.
Ik stem op wie jij stemt.
Thijs M

20 Apr 2016 om 08:36
Euh, dat vind ik wel heel wolverig en lafjes. Ik stem op [b]Jonkvrouw Swaan[/b].

Verder ben ik benieuwd of de heks al wat weet.
Vuurduivel

20 Apr 2016 om 08:58
[B] Tecumseh [/B] heeft wel heel veel honger. Ik vermoed dat hij niet de kans had gekregen om iemand op te eten vannacht.
Rhye_

20 Apr 2016 om 09:02
Dat [b]Tsja[/b] gisteren naar Rik overstapte vind ik voorlopig de meest verdachte (wolven)actie. Maar ik weet ook nog niet zo goed wat ik van de zogenaamde haat/liefde verhouding tussen Thijs en Swaan moet denken.
Tsja

20 Apr 2016 om 09:09
Mogge. Heerlijk geslapen.
Ik ben net wakker [b]Rhye_[/b]. Niet zo zeuren aan mijn kop.
F1

20 Apr 2016 om 10:21
Voor mij is/was de hint van Rikje van dag 1 een duidelijke. Hij geeft aan dat hij van 2 van hen wel verwacht had dat ze op hem zouden stemmen. Kennelijk het koppel en kennelijk geen burger-burger koppel anders is er geen reden om op hem te stemmen. Mijns inziens zit daar dus minimaal een wolf tussen. Jonkvrouw Swaan en Thijs zullen niet het koppel zijn. Want dan mag je niet op elkaar stemmen. Maar een van beiden zal er wel in zitten. Voor nu ga ik voor [b]Thijs M[/b]...
Jonkvrouw_Swaan

20 Apr 2016 om 10:59
Goh [b]Thijs[/b], gisteren was jij de eerste (en enige) die mij wilde beschermen. Dan wil ik jou volgen als mijn redder-in-nood/ mijn steun in angstige tijden/ mijn .... en dan vind jij mij opeens wolverig en lafjes en stem je op mij! Je moet wel weten wat je wilt hoor! Aan zo'n beschermer heb ik niets... :(. Gelukkig zijn er genoeg andere heren die mij wellicht willen beschermen?
Walter_de_Zanger

20 Apr 2016 om 20:05
[quote:Jonkvrouw_Swaan]
Goh [b]Thijs[/b], gisteren was jij de eerste (en enige) die mij wilde beschermen. Dan wil ik jou volgen als mijn redder-in-nood/ mijn steun in angstige tijden/ mijn .... en dan vind jij mij opeens wolverig en lafjes en stem je op mij! Je moet wel weten wat je wilt hoor! Aan zo'n beschermer heb ik niets... :(. Gelukkig zijn er genoeg andere heren die mij wellicht willen beschermen?
[/quote]

Thijs, ik had je gewaarschuwd om niet de edele ridder uit te hangen met Jonkvrouw Swaan.
Voor het je het weet wordt je buiten spel gezet.
Walter_de_Zanger

20 Apr 2016 om 20:18
Maar nu even serieus.
Er heeft zich bij mij een heks gemeld die claimed, mij vannacht gered te hebben.
Ik ben dus wel benieuwd of iemand daar nog een reactie op heeft.
Ik zit zelf nog te puzzelen wie het meeste verdacht is.
Tecumseh
20 Apr 2016 om 23:10
Als het tussen Thijs en [b]Jonkvrouw_Swaan[/b] gaat verdenk ik haar het meest.
El_Capitan
21 Apr 2016 om 07:37
Ik blijf bij mijn stem op [b]Rhye_[/b].
jeroenbiemans
21 Apr 2016 om 07:45
Ook voor mij is de actie van [b]Jonkvrouw_Swaan[/b] verdacht.
Irmas77
21 Apr 2016 om 09:05
Ik blijf bij mijn stem van gisteren [b] Thijs M [/b] omdat er rare dingen door hem en swaan gezegd worden en ik niet weet wie er nu wolf is en wie niet. Maar ik denk dat 1 van de 2 een wolf is.
Vuurduivel

21 Apr 2016 om 09:53
Ik heb geen zin in 2 doden. Hoewel Walter nog niet heeft gestemd switch ik van [S] Tecumseh [/S] naar [B] [U] Thijs [/U] [/B]. Swaan krijgt nu nog voordeel van de twijfel.
Elenitza

21 Apr 2016 om 14:14
Gezien drukte prive is de deadline zaterdagochtend.
Walter_de_Zanger

21 Apr 2016 om 19:53
Er heeft zich bij mij geen tweede heks gemeld.
Daar door concludeer ik dat de echte heks mij gered heeft.
Dat alles in overweging nemende, gaat mijn stem advies voor alle eerzame burgers naar [b]Jonkvrouw Swaan[/b]
En nu maar hopen dat andere edele burger ridders niet voor [b]haar[/b] schoonheid vallen.
Jonkvrouw_Swaan

21 Apr 2016 om 21:03
??
Tsja

21 Apr 2016 om 21:44
Prima. Omleggen die [b][u]Jonkvrouw Swaan[/u][/b]. Mooie vrouwen belazeren je toch alleen maar.

[s]Rhye_ [/s] komt dit keer met de schrik vrij.
Jonkvrouw_Swaan

21 Apr 2016 om 22:01
Pffff.... stelletje h*m*'s. Bang voor vrouwen terwijl wij ver in de minderheid zijn.
Sterkte Irma, als jij straks wellicht in je eentje tegenover die testosteronbommen staat....
El_Capitan
21 Apr 2016 om 22:33
Lijkt mij duidelijk [b]jonkvrouw swaan[/b] is het bokje.
Thijs M

22 Apr 2016 om 10:22
Laat ik maar even bekennen dat ik de heks ben. En dat ik inderdaad Walter heb gered vannacht.
Mijn bedoeling was om hiermee en burgerblok te vormen achter de schermen, maar dat loopt tot nog toe minder dan gehoopt.

Als de wolven de komende nacht Walter nu wel succesvol zouden doden, is onze kans op een burgerblok voorlopig voorbij. Ze zullen nu ongetwijfeld nog steeds wel óf voor mij óf Walter gaan, maar dan blijft de andere morgen in leven. En kan verzamelde kennis onder de burgers blijven. Daarom het verzoek om je of bij Walter of bij mij te melden als je een rol hebt.

Om de koppel-suggestie voor te zijn: ik ben geen onderdeel van het koppel. Dan zou ik mijn drankjes voor mezelf / onszelf gehouden hebben. En zeker niet in het openbaar zijn getreden. Als koppel spelen is al moeilijk genoeg en de drankjes waren dan welkom geweest.
Ik kan me ook niet voorstellen dat Walter de burgerhelft is van een burger-wolf koppel. Dan zou zijn wolvenliefje wel hebben voorkomen dat ze hem in nacht 1 zouden aanvallen.

Ik ga vannacht zeer waarschijnlijk mijn dodende drankje inzetten. Dat kan ik ook doen als ik aangevallen word, dus het zou zo maar eens een bloedig nachtje kunnen worden. Uiteraard ben ik benieuwd naar jullie input waarom ik iemand niet (of een ander juist wel) zou moeten killen :-)
Thijs M

22 Apr 2016 om 12:51
Er komt wat op gang. Er heeft zich inmiddels een ziener bij mij gemeld. Niet geheel onverwacht meldt deze vannacht een burger te hebben gezien.

Maar ik ben nog niet overtuigd dat mijn ziener geen wolf is. Of geen geliefde van een wolf. Zeker zolang er zich daarnaast geen koppeltje meldt, raak ik er meer van overtuigd dat het koppel uit minimaal één wolf bestaat.

Dus, als de echte ziener en/of het echte koppel ook nog even wat van zich laten horen ;-)
F1

22 Apr 2016 om 13:27
[quote:Rikje]
ik had wel verwacht dat 2 van jullie graag mij uit het spel zouden willen halen, maar voor de rest zit er eigenlijk geen voordeel aan.

Ik hoop dan toch dat jullie op iemand anders willen stemmen
[/quote]

Ik wil toch dit van dag 1 nogmaals onder de aandacht brengen. Volgens mij hoef je helemaal niet te twijfelen Thijs en geeft Rik gewoon aan dat er in elk geval 1 wolf in het koppel zit.
Het heeft namelijk geen enkele zin om cupido dood te maken als koppel als het beide burgers zijn. 2 van de 4 Rik stemmers zijn dus gewoon een koppel. Jij bent één van die stemmers. Helaas moet ik je het voordeel van de twijfel geven op dit moment, maar ik vertrouw jou nooit helemaal bij dit spel ;-). Maar ik kan nog geen gat in je theorie schieten.
Walter_de_Zanger

22 Apr 2016 om 13:28
Echte Zieners en Heksten hebben nu nog de kans zich te melden!
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]