Forum > De site > Groeps PB's  
Elenitza

27 May 2015 om 23.10
Tsja heeft de hele inbox en outbox om lopen bouwen, zodat we nu ook aan meer mensen tegelijk een pb kunnen sturen.

Het werkt iets anders dan voorheen, maar ik denk dat het zichzelf wel wijst. Mocht ik dit verkeerd inschatten en loop je tegen problemen of bugs aan. Dan horen wij dit natuurlijk graag (naja, bugs liever niet, maar als ze er zijn.. dan moet het maar ;) )


F1

28 May 2015 om 09:33
het gebeurt best regelmatig dat pb's niet gelezen worden ;-). Is het mogelijk om bijvoorbeeld automatisch een e-mail te sturen als iemand een pb krijgt. En dat je dit in je profiel uit kan zetten. Maar dat het automatisch "aan" staat. Zodat iedereen in elk geval weet dat het pb systeem bestaat;-).
El_Capitan
28 May 2015 om 10:45
Ja, erg stom. Ik mis ze op de een of andere manier ook wel eens. Terwijl er toch een best wel redelijk duidelijk nummertje staat dan.
Elenitza

02 Jun 2015 om 13:41
Er zit ergens een bug in. Het aantal pb's dat je hebt loopt niet meer op. Dit is dus bekend en er gaat naar gekeken worden.
Jonkvrouw_Swaan

09 Jun 2015 om 09:28
Ik probeer een pb te versturen, maar die wordt niet verzonden. De 'verstuur'knop lijkt niet te werken.
Ik heb al gekeken of de pb toevallig wel in de uitbox zit (en dat de pagina dus blijft hangen), maar dat is niet het geval.
Pb opnieuw gemaakt, maar wordt ook niet verzonden.
Elenitza

09 Jun 2015 om 10:58
Als je de naam intikt waar die heen moet, moet je daarna eerst nog op het groene icoontje erachter klikken. Dan verschijnt de naam eronder en dan kan hij verstuurt worden.

Laat even weten of dit het was.
Jonkvrouw_Swaan

09 Jun 2015 om 12:24
Dat was het idd.
Bedankt!
Tsja

10 Jun 2015 om 00:40
[quote:Elenitza]
Er zit ergens een bug in. Het aantal pb's dat je hebt loopt niet meer op. Dit is dus bekend en er gaat naar gekeken worden.
[/quote]
Fixed :)