Forum > Gemeenschap > Tot ziens!  
alex_leyden
19 Apr 2017 om 08.39
Dag allemaal,

Met het afronden van de laatste finale Puerto Rico is ook het laatste spel waar ik aan meedeed op feuerteufel beëindigd.

Hoewel ik een erg leuke tijd heb gehad met het spelen van bordspellen met jullie, heb ik besloten dat het tijd is om mijn activiteiten op feuerteufel terug te schroeven.

Drukte met werk, solliciteren voor nieuw werk, huishouden en dergelijke zorgen er te vaak voor dat ik vergeet om een zet per dag te doen. Dit was niet alleen vervelend voor andere spelers, maar ook voor mijzelf, aangezien het mij er iedere keer op wees dat ik best wel vergeetachtig ben. Klinkt misschien wat dramatisch, maar ik weet het van mezelf en weet het een plekje te geven.

Maargoed om het verloop van toernooitjes niet verder op te houden (14 maanden voor een Puerto Rico toernooi is toch wel erg lang) en omdat ik minder voel voor langdurige losse spellen, ga ik minder actief zijn dan voorheen.

Thanks voor de leuke jaren, de vele spellen en de prettige omgang op de fora. F1 speciaal dank voor de toernooi organisatie, en Tsja en Elenitza speciaal dank voor het maken van de site tot wat deze vandaag de dag is.

Als ik tijd heb kom ik nog wel een keertje wat spelen. Misschien tot dan!


El_Capitan
20 Apr 2017 om 08:49
Jammer. Veel succes met solliciteren, werken en het huishouden. Als je de tijd niet hebt dan houdt het ook gewoon op natuurlijk. Er zijn belangrijker zaken in de wereld dan het spelen van spelletjes online. :)

Maar goed, over een tijdje zo af en toe een zetje in een niet toernooi spelletje kan natuurlijk altijd.
F1

20 Apr 2017 om 09:57
Bedankt voor je aanwezig en de inzet die je toonde bij de toernooien en overige spelletjes.

Jammer dat het niet meer te combineren is. Succes met solliciteren.