Forum > Spellen > DAXU
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]
 
AxeCrazy

24 Nov 2016 om 21.47
Supertof natuurlijk, maar ik heb meteen een vraag.
Ik kies een kaart en klik op speel, maar dan blijft er speel een kaart staan?
En dan?


Tsja

25 Nov 2016 om 00:14
Euhm, als het goed niet Of je tegenstander heeft ook een kaart gespeeld?
Tsja

25 Nov 2016 om 00:52
AJAX is een drama soms. Vooral als je even snel iets wilt toevoegen. Hij doet het nu, als het goed is.
AxeCrazy

25 Nov 2016 om 08:36
lol, AJAX is sowieso niks :)
AxeCrazy

25 Nov 2016 om 08:37
ziet er grafisch wel erg mooi uit overigens (y)
AxeCrazy

25 Nov 2016 om 09:04
hoeveel kaarten van enkel winkel zijn er in totaal?
Vuurduivel

25 Nov 2016 om 09:10
Ik heb nog wel 1 vraagje: Hoe herken je de gelijkspelkaart? Want Axe en ik hebben net een potje met evenveel punten afgesloten en ik weet nou niet wie gewonnen heeft.
AxeCrazy

25 Nov 2016 om 09:45
Ik zie de gelijkspelkaart aan mijn kant liggen, maar geen idee of dat bij jou ook zo is vuurduivel.

Verder komt de laatste melding komt te laat, denk ik.

---
Het spel is afgelopen!
Geven en geven - kaarten naar: Vuurduivel
Tsja

25 Nov 2016 om 11:04
1e potje klaar, en meteen gelijkspel
Ik moet de regels daarvoor zelf ook opzoeken (weer).

De gelijkkaart ligt als het goed is maar bij 1 speler (uiteraard).

Aan het laatste bericht als het spel is afgelopen moet ik wat aan doen (was mij nog niet opgevallen).
AxeCrazy

25 Nov 2016 om 11:14
wij denken graag mee ;)
AxeCrazy

25 Nov 2016 om 15:33
volgorde van wie wint is niet op basis van punten. niet dat het veel uitmaakt, maar is vlgs mij bij amazone wel zo.
http://www.axecrazy.nl/daxu.jpg
Tsja

25 Nov 2016 om 15:57
Met 2 spelers leek mij dat niet echt relevant. Maar is wel eenvoudig aan te passen natuurlijk :)
AxeCrazy

25 Nov 2016 om 19:22
mij ook niet, kom er wel uit :)
MPloeger
26 Nov 2016 om 11:51
Is de verdeling van de kaarten eigenlijk 9 per kleur en dan in de kleur 3 +1, 3 neutraal en 3 -1?
Tsja

26 Nov 2016 om 14:11
9 per kleur, elke kaart zit er 3x in :)
MPloeger
26 Nov 2016 om 14:29
Is er een manier om te implementeren dat je kan zien welke kaarten al gespeeld zijn (je kan nu niet onder de laatste van een rijtje kaarten kijken).

Ik heb maar een spel afgespeeld, dus het is mogelijk dat ik de waarde ervan overschat, maar het lijkt me dat het soms handig kan zijn in een overweging als 'als ik deze gele kaart niet krijg, moet ik wel zorgen dat ik de volgende wel krijg, maar die hebben waarschijnlijk -1, dus ik pak liever deze'
El_Capitan
26 Nov 2016 om 16:15
Ik kan de punten kaarten helemaal links niet echt lezen. Kunnen die groter? Past dat nog? :p

En even nog een heel dik compliment voor hoe het er allemaal uit ziet. Echt ongelofelijk strak en netjes en mooi!!
Walter_de_Zanger

26 Nov 2016 om 16:22
[quote:El_Capitan]
Ik kan de punten kaarten helemaal links niet echt lezen. Kunnen die groter? Past dat nog? :p

En even nog een heel dik compliment voor hoe het er allemaal uit ziet. Echt ongelofelijk strak en netjes en mooi!!
[/quote]

Met je muis er over gaan
Walter_de_Zanger

26 Nov 2016 om 16:29
Leuk snel spel.
Is het misschien een idee om de plus en min punten in het spelverloop te melden?
El_Capitan
26 Nov 2016 om 18:46
[quote:Walter_de_Zanger]
[quote:El_Capitan]
Ik kan de punten kaarten helemaal links niet echt lezen. Kunnen die groter? Past dat nog? :p

En even nog een heel dik compliment voor hoe het er allemaal uit ziet. Echt ongelofelijk strak en netjes en mooi!!
[/quote]

Met je muis er over gaan
[/quote]

En met de iPad?
Vuurduivel

26 Nov 2016 om 20:56
Erop klikken
AxeCrazy

27 Nov 2016 om 17:21
Als ik nog een suggestie mag doen.
ik zou graag weten wie welke kaart speelde.
Als ik een kaart speel en dag daarna terugkom zie ik wel welke karten gespeeld zijn, maar niet wie welke gespeeld heeft.
Zou dat kunnen?
Of is de eerste van de twee altijd "van mij"
Walter_de_Zanger

27 Nov 2016 om 17:38
[quote:AxeCrazy]
Als ik nog een suggestie mag doen.
ik zou graag weten wie welke kaart speelde.
Als ik een kaart speel en dag daarna terugkom zie ik wel welke karten gespeeld zijn, maar niet wie welke gespeeld heeft.
Zou dat kunnen?
Of is de eerste van de twee altijd "van mij"
[/quote]

Ja iets meer feedback over de vorige beurt zou goed zijn.
El_Capitan
28 Nov 2016 om 06:49
[quote:Vuurduivel]
Erop klikken
[/quote]

Hahaha, ik zou toch kunnen zweren dat ik dat geprobeerd had, maar blijkbaar niet...

Thanx!! Aan alles gedacht door die goede, goede tsja.
Tsja

28 Nov 2016 om 09:08
Bedankt voor de input trouwens :th
Ik zal aankomende vrijdag (mijn vrije dag ) het een en ander proberen toe te voegen.
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]