Forum > Spellen > Stenen Tijdperk Bug  
F1

17 Jan 2016 om 12.02
http://www.turnbasedspellen.nl/stenentijdperk/bord.php?spel_id=544

In dit spel kan ik mijn kaart voor twee grondstoffen niet gebruiken om mijn voedsel af te kopen. Dat moet wel kunnen volgens mij.


Tsja

18 Jan 2016 om 09:50
Dat heb ik misschien helemaal niet gemaakt. Het is natuurlijk een beetje mishandeling van die kaart ;) Ik zal het uitzoeken.
F1

18 Jan 2016 om 13:15
Haha tja, was een gokje... Maar tien strafpunten is nog slechter... Ik moet in principe op elk moment in mijn beurt die kaart in kunnen zetten. Maar kennelijk kan het niet tijdens de voedsel afrekening...
jeroenbiemans
18 Jan 2016 om 13:35
2 goud is 12 punten, dus als je de gs voor punten kan verkopen is dat wel gunstiger
Tsja

18 Jan 2016 om 14:07
[quote:F1]
Haha tja, was een gokje... Maar tien strafpunten is nog slechter... Ik moet in principe op elk moment in mijn beurt die kaart in kunnen zetten. Maar kennelijk kan het niet tijdens de voedsel afrekening...

[/quote]
Ja, waarschijnlijk hebben we dat niet gemaakt. Moet inderdaad gefixed worden.
Vuurduivel

18 Jan 2016 om 14:22
Is volgens mij ook niet toegestaan in het echt.
Rikje
18 Jan 2016 om 19:00
lijkt mij wel. De omschrijving bij die kaart in de officiële spelregels is:
"De speler legt deze kaart open naast zijn tableau. Hij mag op elk moment tijdens het spel (ook direct) eenmalig 2 grondstoffen pakken naar keuze (2 verschillende of 2 gelijke) uit de voorraad nemen. Nadat hij de grondstoffen heeft genomen, legt hij de kaart gedekt bij zijn andere beschavingskaarten."