Forum > Spellen > Babel - Steengroeve leeg  
Elenitza

19 Feb 2015 om 10.45
In een toernooipotje tegen Axe valt mij nu op dat het spel beeindigt wordt omdat de steengroeve leeg is. Maar op de stapel staat dat er nog 2 kaarten zouden moeten liggen.
Hoe zit dit?

Nu deed ik toch al wat stoms daar, maar ik kan me ook voorstellen dat als ik daar wel op gelet had dat ik die laatste beurt wat anders gedaan zou hebben (of beter zou hebben opgelet).

Spel_id 1007 btw


Tsja

19 Feb 2015 om 10:50
Ik heb de spelregels niet bij de hand. Krijg je 2 kaarten aan het einde van je beurt van de steengroeve, en zijn dus deze 2 kaarten die er liggen voor jou, en is dus de stapel leeg? Stond de teller van de steengroeve tijdens je beurt ook op 2?
Elenitza

19 Feb 2015 om 10:58
Ik heb er niet goed op gelet (mijn fout, suf).
Dus weet ik niet.
Tsja

19 Feb 2015 om 11:00
Maar wanneer krijg je er 2 van de steengroeve? Ik heb werkelijk geen idee wat de spelregels zijn

edit:
Ah, na nog een keer gelezen te hebben staat het toch in de spelregels op de site

Quote:

Aan het einde van de beurt legt de speler 2 tempelkaarten van de steengroeve open in zijn/haar opslagplaats.


Waarschijnlijk moest je de laatste 2 trekken.