Forum > Spellen > Valsspelen Stenen Tijdperk  
alex_leyden
16 Feb 2015 om 21.36
Hey allemaal,

Zojuist en al een keertje eerder viel mij iets op bij het laden van een van mijn stenen tijdperk spellen. Ons internet hier thuis is niet altijd even snel, wat er wel eens voor zorgt dat het laden van bepaalde pagina's wat langer duurt. Nu merkte ik dat bij het langzamer laden van een potje stenen tijdperk de hutjes die niet bovenop de stapel liggen soms wel zichtbaar zijn voor de bovenste hut geladen is. M.a.w. ik kan door goed op te letten erachter komen waar een bepaald hutje ligt.

Ik weet niet of dit iemand anders ook al is opgevallen, maar ik ben in ieder geval benieuwd of hier iets aan te doen valt? Van de programmeer-kant dan (voordat er allemaal wijsneuzen gaan zeggen dat ik gewoon sneller internet moet regelen;P).

Het kan indien je een slecht persoon bent, qua ethische normen en waarden gezien, een manier zijn om leuke potjes ST te verpesten met de kwalijke zonde van valsspelen. Dus ik dacht ik meld het even.


Roelvanm
16 Feb 2015 om 21:55
Hoi Alex,

Welke provider heb jij? Ik zie die wel zitten. ;)
AxeCrazy

16 Feb 2015 om 23:44
als je kwaad wilt, kun je dit dan ook wel in de gegenereerde code terugkijken bij een snelle provider
Maarja met valsspelen winnen is toch een beetje zwakjes he ;)
Tsja

17 Feb 2015 om 16:28
Hmm... moet natuurlijk eigenlijk niet mogelijk zijn. Ga ik uitzoeken.
AxeCrazy

17 Feb 2015 om 16:44
alleen de bovenste kaart aanmaken, de rest is nog niet van belang ;)
alex_leyden
17 Feb 2015 om 21:05
[quote:Roelvanm]
Welke provider heb jij? Ik zie die wel zitten. ;)
[/quote]

Ziggo, maar router staat in de meterkast en ik zit een verdieping daarboven. En NS internet...
Piet
18 Feb 2015 om 12:32
overigens kun je nog veel erger valsspelen door uit te loggen en vervolgens het spelletje te openen...dan kun je alles zien van 1 speler (kan natuurlijk ook zijn dat jij dat zelf bent)
Tsja

18 Feb 2015 om 13:05
[quoteiet]
overigens kun je nog veel erger valsspelen door uit te loggen en vervolgens het spelletje te openen...dan kun je alles zien van 1 speler (kan natuurlijk ook zijn dat jij dat zelf bent)
[/quote]
Ik zie niks?
Piet
18 Feb 2015 om 13:31
aangezien ik nu geen spelletjes speel kan ik het niet testen, maar een week of wat geleden ging dit nog mis.
Piet
18 Feb 2015 om 13:37
is inmiddels gefixt zie ik...mooi :)
Tsja

18 Feb 2015 om 13:38
Kerstvakantie