Forum > Spellen > Geen mail meer  
PsycoHero
02 Feb 2015 om 23.19
Bij mijn 2 spelletjes San Juan krijg ik sinds een week of 2 geen waarschuwings mail meer wanneer ik aan de beurt ben.
Het trad op midden in de potjes. Heb ondertussen niet aan mijn instellingen gezeten.


Elenitza

03 Feb 2015 om 00:00
Wij hebben net een spelletje geopend om dit te testen. Bij ons komt het mailtje wel nog binnen.
Heb je misschien je mailadres veranderd? Of komt het nu binnen in je spamfilter? Of staan we op een spamlijst waardoor het automatisch verwijderd wordt?
PsycoHero
03 Feb 2015 om 12:20
Nee helaas, ik heb geen enkele wijziging gedaan. Mijn laatste ontvangen mail bericht was op 24 januari 14:26.
Tsja

03 Feb 2015 om 12:59
Jij hebt misschien niks veranderd, maar misschien heeft je email-client ondertussen genoeg van al die mailtjes die van een 'noreply'-adres komen. Kan je je junkmail-folder checken?

Wij hebben namelijk ook niks veranderd, en mijn mailtjes komen gewoon nog aan.
PsycoHero
03 Feb 2015 om 13:37
Jullie hadden gelijk. Ik heb het spam mapje gevonden waar ze netjes in stonden. Jammer dat Gmail dit zomaar als spam markeert zonder waarschuwing, terwijl ik de mailtjes toch vaak open om te kijken van welk spel het komt.
Hartelijk bedankt voor de hulp!
Elenitza

03 Feb 2015 om 13:40
Fijn in ieder geval dat je ze gevonden hebt :)
El_Capitan
03 Feb 2015 om 14:44
Ik heb inderdaad ook gemerkt (niet bij jullie, maar bij andere mailtjes) dat Gmail ze zomaar ineens in de spamfolder werpt. Gelukkig bekijk ik die ook gewoon geregeld, maar het is wel superirritant.