Forum > Spellen > uitlijning stenen tijdperk  
Piet
24 Jun 2014 om 22.24
ik snap de uitlijning niet in het spelersinfo schermpje...
zie voorbeeld: http://www.vriendenvankolonisten.nl/uitlijning.jpg
bij swaan staan er eerst de bijltjes en dan de hutjes. netjes naast elkaar...niks mis mee.
Hieruit maak ik het volgende op:
-ofwel al je dingetjes worden netjes van links naar rechts naast elkaar gezet.
-ofwel links staan altijd je bijltjes meteen daarnaast altijd je hutjes

als ik bij el capitan kijk lijkt de tweede regel van toepassing. Het plekje van de hutten is bij hem leeg en daarnaast staat dan de actiekaarten....tot zo ver niks mis

Bij F1 en mezelf lijkt echter iets anders aan de hand. mijn hut staat te ver naar links om op het plekje voor de hutten te staan. en hij staat te ver naar rechts om helemaal links strak aan het lijntje te staan. Bij F1 is ongeveer hetzelfde aan de hand.

Uiteraard is dit een zeer minor issue...maar tis niet helemaal netjes


Elenitza

24 Jun 2014 om 22:28
Ziet er wel grappig uit zo ja.
Ik gok (ik heb het niet gemaakt), dat de vaste volgorde bijltje, hutje, kaarten is. En dat als er een van die niet er wel virtueel iets voor is.
Waardoor ze niet helemaal netjes staan.

Alleen lijkt een hutje dus wel een vaste ruimte in de te nemen (gezien de ruimte voor de kaarten bij Cap en F1) en lijkt een bijltje dat niet te hebben (gezien de ruimte voor het hutje bij Piet)
Tsja

25 Jun 2014 om 14:08
Je zal het nooit voor elkaar krijgen dat alles 'netjes uitgelijnd' staat. In ieder geval niet op deze manier van presenteren
De hoeveelheid ruimte die elementen nodig hebben wordt bepaald door de hoeveelheid die de speler er van bezit.

Maarja, ik snap dat het er uit ziet als een bende ;)