Forum > Spellen > weergave op ipad - jambo
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]
 
Hans
01 Dec 2012 om 15.09
Jambo is het enige spel wat niet eenvoudig te spelen is op iphone of ipad.

De kaarten zijn vaak niet allemaal zichtbaar, er zijn er 5 in beeld en een 6e valt weg en is dus niet te zien of te spelen. De pijl is ook niet zichtbaar.

Is daar eenvoudig iets aan te doen?


Tsja

02 Dec 2012 om 00:24
Ik heb geen idee hoe het eruit ziet op een ipad. Ik heb er zelf geen. De grootte van het venster is bij elk gelijk, dus ik weet niet wat er speciaal is aan jambo. Kan je een screenshot sturen?
Hans
02 Dec 2012 om 17:25
heb ze naar je gemaild
Tsja

02 Dec 2012 om 18:48
Mijn 1e gedachte is waarom je de ipad niet in landscape houdt. Ik kan me voorstellen dat bepaalde elementen niet zichtbaar zijn vanwege de breedte van de ipad.
Rhye_

20 Jan 2013 om 13:43
Ik loop tegen hetzelfde probleem aan met mijn ipad. Ik zie maar 6 kaarten staan, ondanks dat ik er meer heb. De scrollpijltjes staan wel aan beide kanten, en de kaarten scrollen ook gewoon heen en weer. Echter komt er dan aan de zijkant gewoon meer "leegte" bij waar eigenlijk een kaart hoort te staan. Landscape of Portait maakt hierbij niet uit. Ik geloof dat het zich alleen aan de rechterkant voordoet, maar weet dit niet zeker. Wellicht helpt deze info iets en is er een eenvoudige oplossing? Zoniet, ook geen probleem.
Elenitza

20 Jan 2013 om 17:29
Zou je printscreens kunnen maken? Dan kunnen we misschien iets makkelijker zien waar het aan ligt.
Helaas hebben we zelf geen tablet, dus moeilijk om het na te bootsen...
Rhye_

21 Jan 2013 om 23:04
screen dumps zijn gemaild!
Rhye_

26 Jan 2013 om 16:24
Ik zie nu wel alle kaarten staan :-)
Elenitza

26 Jan 2013 om 16:41
Fijn :).
Alleen hebben wij nog niets veranderd
Rhye_

26 Jan 2013 om 19:13
Haha dat is typisch.... Ik had nu wel een stuk of 9 kaarten. Misschien komen ze boven een bepaald aantal weer wel tevoorschijn dan...... zal het in de gaten houden.
Rhye_

27 Jan 2013 om 13:24
Oke, ik ben er uit ;D. Het is niet zo dat er vanaf 7 kaarten, maar 6 te zien zoals ik eerder dacht. Het blijkt zo te zijn dat er vanaf 7 kaarten altijd 1 te weinig wordt weergegeven. Dit is is steeds de meest rechtse.
Elenitza

20 May 2013 om 12:55
Nog even hierop terugkomend.. Aangezien er nu ook problemen blijken te zijn op de Iphone 5. Welke browser gebruiken jullie op de ipad?
rober

20 May 2013 om 21:32
Vreemd.
Ipad gebruit safari.
Ik ervaar hiermee geen problemen, enkel dan dat het af en toe lastig klikken is.
Elenitza

20 May 2013 om 22:10
Ook als je veel kaarten hebt?
rober

21 May 2013 om 10:16
Ik zal er eens wat beter op gaan letten.
Maar volgens mij zie ik die pijlen links en rechts wel.
soms is het alleen lastig om goed een knopje te selecteren. Niet specifiek bij jambo, maar in het algemeen, ook op andere website die hier niet zo speciaal voor zijn gemaakt.
Maar ik zal nog eens aan potje jambo spelen en er op letten.
Rhye_

21 May 2013 om 14:25
Het is inderdaad Safari waarmee ik Jambo speel op de Ipad
rober

22 May 2013 om 09:26
Net een nieuw potje jambo gestart. en inderdaad klopt de weergave niet op mijn iphone.
Ik had 6 kaarten, maar zag er maar 5, en geen groene pijltjes om te scrollen.
rober

22 May 2013 om 09:29
Bij Babel, als ander voorbeeld, zie ik de groene scrollpijlen wel.
AxeCrazy

22 May 2013 om 15:04
dat probleem met die pijltjes heb ik op een gewone pc ook wel ooit.
Zowel firefox als chrome.
Elenitza

22 May 2013 om 19:39
@Axe, altijd? Of soms?
Als het soms is zou ik me in kunnen denken dat op zo'n moment net het internet wat traag was en dus niet alles heeft kunnen laden ofzo.
Bij een programmeertechnisch iets zou ik verwachten dat het of altijd of nooit is (in bepaalde omstandigheden)
AxeCrazy

23 May 2013 om 14:27
tja, soms
maar volgens mij alleen niet als ik bij het begin van de beurt te weinig kaartjes heb voor de pijlen. Als ik er dan kaarten bij krijg komen de pijlen er niet bij. Als ik de volgende beurt weer terugkomt met evenveel kaarten, verschijnen de pijlen wel.
Maar dat is zoals ik het me zo ff herinner, zal er weer eens op letten.
AxeCrazy

23 May 2013 om 23:33
gebeurt nu weer
ik had 5 kaarten, keer er 1 bij, maar er komen geen scrollknopjes
http://www.feuerteufel.nl/jambo/bord.php?spel_id=1392
ook niet als het spel opnieuw open trouwens
ik zie maar 5 kaarten, maar ik heb er 6

zal ff nix meer doen nu totdat jullie het gezien hebben :)
rober

24 May 2013 om 09:06
Hey, das grappig.
Dat had ik nu dus ook.
Op de pc (windows) zie ik 6 kaarten, op mijn iPad (safari) maar 5 en geen pijltjes.
Ik pak aan het begin van mijn beurt een nieuwe kaart en houd die.
Op mijn pc verschijnen nu pijltjes.
Ik ververs het scherm op de iPad en zie daar nu ook pijltjes en kan scrollen.
Tsja

24 May 2013 om 10:41
Cache-probleem?
Rhye_

24 May 2013 om 11:12
[quote:Rhye_]
Oke, ik ben er uit ;D. Het is niet zo dat er vanaf 7 kaarten, maar 6 te zien zoals ik eerder dacht. Het blijkt zo te zijn dat er vanaf 7 kaarten altijd 1 te weinig wordt weergegeven. Dit is is steeds de meest rechtse.
[/quote]

Komt dit dan overeen met wat jullie zien; dat enkel en alleen de meest rechtse kaart niet weergegeven wordt?
Pagina: [ 1 ] [ 2 ]