Forum > Spellen > aantal tempels in opslagplaats  
Elenitza

11 Aug 2009 om 22.38
Ik heb gemerkt dat je tot 11 kaarten van de tegenstander kunt zien. Van de 12e kaart kun je alleen een klein wit randje zien.

Ik weet niet hoe vaak dit voorkomt. En ik weet ook niet of het vaker voorkomt bij mensen die t spel minder goed kennen.

Dus de vraag aan iedereen, hou het even in de gaten. En als het vaker voorkomt. Meldt het dan even, dan ga ik kijken wat ik eraan kan doen.
Een mogelijkheid is de kaarten dichter op elkaar (dus meer overlap) te leggen. Alleen ben ik dan bang dat een deel van het cijfer dan ook wegvalt.


Jonkvrouw_Swaan

14 Aug 2009 om 19:04
Spel-id 18 heeft dit probleem ook.
De laatste kaart die ik kan zien bij Groente is een 5. Die wil ik hebben, maar krijg ik niet te pakken. Ik vermoed dat er dus nog een kaart (of meerdere?) ligt.

We spelen wel verder. (Als dat tenminste gaat. Straks dus wellicht nog meer kaarten in die opslagplaats.)
Jonkvrouw_Swaan

14 Aug 2009 om 19:05
Overigens ken ik het spel best goed (en Groenteboer volgens mij ook), maar als je niet de kaarten krijgt die je nodig hebt, blijft er weleens het e.e.a. liggen in de opslagplaats....
Jonkvrouw_Swaan

14 Aug 2009 om 19:10
Kun je er niet een scroll-mogelijkheid ofzo in maken? Net zoals de pijltjes bij de handkaarten als je meer dan x kaarten hebt?
Elenitza

14 Aug 2009 om 21:58
We hadden bedacht dat als er meer dan 10 kaarten liggen, dat de onderste 6 dan minder te zien zijn.. ZIe je wel dat er wat ligt, maar niet precies wat.
Dan schuift het allemaal wat meer in elkaar.
Elenitza

16 Aug 2009 om 18:00
Je ziet nu steeds de bovenste 5 zoals het was, en de rest wat eronder ligt een klein randje.
We hopen dat nu steeds wel alles te zien zal zijn. Zo niet, dan horen we dat graag.
(dan kunnen we dat randje kleiner maken, of maar de bovenste 4 laten zien)