Forum > Spellen > Nieuw en beta nog - maharadja
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]
 
Tsja

03 Aug 2008 om 22.41
Vanaf nu is het bordspel Maharadja te spelen op deze site. Het spel is als het goed is helemaal werkend, maar hier en daar mag het nog wel wat mooier gemaakt worden. Het spel zit eigenlijk nog in de testfase, maar het is stabiel genoeg.

Overige informatie (teksten enzo) zijn nog niet aangemaakt, dus daar graag nog geen commentaar op ;) Bugs in het spel zelf hoor ik uiteraard graag.

Voor het spel is registratie nodig bij Mijn Feuer (geheel gratis natuurlijk), omdat anders niet te controleren is wie welke zetten doet ;)

Have fun allemaal!


Vogeltje

30 Sep 2008 om 22:07
Nee, het spel is voor maximaal 5 spelers.
Trouwens is voor deze bug al een apart draadje aangemaakt.

Die rode namen bij acties kiezen werkt echt perfect.
Mooi gedaan weer hoor (en een goed plan Piet ;))
Benjamin
15 Nov 2008 om 00:37
[quote:Vogeltje]
Nee, het spel is voor maximaal 5 spelers.
Trouwens is voor deze bug al een apart draadje aangemaakt.

[/quote]

Helaas lijkt deze bug nog niet volledig gefixed te zijn...zie het net in SIga
Tecumseh
15 Nov 2008 om 21:00
Ik wist van het maximum van 6 spelers dus ik heb de laatste in het rijtje verwijdert voordat ik het spel gestart heb. Ik neem aan dat de 6e weergegeven speler ook als laatste bijgekomen is, mocht dat niet zo zijn dan spijt me dat Benjamin.
Elenitza

15 Nov 2008 om 21:36
Netjes opgelost Tecumseh :).

Tsja heeft dat nog op to do lijstje staan
Benjamin
16 Nov 2008 om 17:04
[quote:Tecumseh]
Ik wist van het maximum van 6 spelers dus ik heb de laatste in het rijtje verwijdert voordat ik het spel gestart heb. Ik neem aan dat de 6e weergegeven speler ook als laatste bijgekomen is, mocht dat niet zo zijn dan spijt me dat Benjamin.
[/quote]

Na, was goed zo, Tecumseh. Ik had het programma getest...
Tsja

16 Nov 2008 om 17:36
Ik heb maar even een to do topic gemaakt, want anders ga ik dingen vergeten :p
Elenitza

28 Jan 2009 om 21:28
Het valt mij nu op dat je als toekijker niet de eindstand van een spelletje kunt zien..
Jonkvrouw_Swaan

12 Jul 2009 om 23:42
Mijn eerste potje zit erop.
Wat ik jammer vind (maar daar is de bedenker van het spel verantwoordelijk voor) is dat je maar 1 paleis per beurt kunt bouwen. Soms had ik wel het geld voor 2 (of kon daar voor zorgen), maar mag je er maar 1. Jullie kunnen hier niets mee, dat weet ik, maar ik wilde het toch even kwijt.
F1

12 Jul 2009 om 23:45
Je mag er twee bouwen hoor... moet je gewoon twee keer paleis bouwen kiezen... alleen meestal is geld een beetje een probleem...
Jonkvrouw_Swaan

12 Jul 2009 om 23:51
Oke, weer wat geleerd.
Ik ging er van uit dat je maar 1 per beurt mocht doen.
Tsja

12 Jul 2009 om 23:52
Je mag 2x dezelfde actie kiezen :)
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]