Forum > Offtopic > Tips voor sinterklaas  
F1

08 Nov 2014 om 14.40
Ik ben binnenkort jarig en natuurlijk komt de Sint ook nog bijna.
Dus ik vroeg me af of er nog mensen zijn met tips qua spelletjes. Misschien van spiel of spsp?
Ik wilde zelf in elk geval een uitbreiding van dominion vragen. Iemand hier ervaringen mee? Welke vinden jullie het leukste?


Elenitza

08 Nov 2014 om 19:17
Realm of Wonder vond ik een leuk spel op Spiel.
Jonkvrouw_Swaan

08 Nov 2014 om 21:07
Vlotte geesten schijnt een heel leuk spel te zijn. Ik ken het niet, maar zoon was er erg enthousiast over.
Gien

12 Nov 2014 om 10:04
Port Royal is leuk, een snel (en goedkoop) kaartspelletje, waarbij ieder steeds een aantal kaarten trekt. Je koopt er een en vervolgens mogen de andere spelers er ook een van kopen, maar dan moeeten ze jou geld betalen. Het gaat uiteindelijk om punten, maar daarvoor heb je wel geld nodig, dit is de achterkant van de kaarten. Ook zijn er allerlei kaarten die je voordeeltjes opleveren. Ik vind het een aanrader.
Vlotte geesten is een reactiespelletje waarbij je snel combinaties moet zien, vgl. set.
Middeleeuwen vond ik een erg leuke uitbreiding van Dominion.
Vogeltje

13 Nov 2014 om 19:47
Op het Spellenspektakel hebben we meer gekeken naar de spellen voor onze kinderen (hoewel Het Koopmanshuis ons erg goed beviel en ook niet echt geschikt voor de kinderen).
Ik verwacht dat we op spel meer naar de spellen voor volwassenen zullen kijken. Misschien dat ik dan wat tips voor je heb.