Forum > Toernooien > Stenen Tijdperk > Inschrijven St. Tijdperk Trn
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]
 
F1

18 Apr 2017 om 08.54
De poulefase van het PR-kaartspel toernooi nadert zijn einde. Dus ik open alvast de inschrijving voor het volgende multiplayer toernooi.
We spelen Stenen Tijdperk. Dit toernooi start op z'n vroegst in mei en sowieso pas na afloop van de poulefase van het PR-kaartspel toernooi.

Hieronder kun je je inschrijven door je online naam (met nummer ervoor) toe te voegen aan de lijst.


McEagle777
07 Jun 2017 om 18:21
[quote:BaSL]
McEagle is enorm snel in zetten doen, maar moet zich nog wel even aanmelden voor toernooi 4 ;)
[/quote]

ik snap er niets meer van, voor alle toernooien ingeschreven en er vervolgens uit gekikt.... Nogmaals dus maar, snel starten!
Jonkvrouw_Swaan

07 Jun 2017 om 20:58
Probleem is dat openstaande spellen na een week verwijderd worden. Dus als er gewacht moet worden tot de laatste ook heeft ingeschreven, kan het zijn dat een spel automatisch weggegooid wordt en opnieuw gestart moet worden. Er zijn een paar mensen die niet zo veel online komen, dus als je pech hebt moet je een paar keer voor een spel aanmelden.
Zo heb ik toernooi 10 al voor de 3e keer open gezet, en mogelijk moet ik dat vrijdag voor de 4e keer doen. Het is niet anders.
Rikje
08 Jun 2017 om 08:57
[quote:BaSL]
Dierik kan helaas door omstandigheden even niet online komen. Even geduld dus nog.
[/quote]

Toevallig een idee wanneer hij weer online kan gaan komen?
BaSL

08 Jun 2017 om 19:15
Op z'n vroegst volgende week.
F1

09 Jun 2017 om 20:01
Hmpf.... schiet niet echt op zo... maar goed :(
In nummer 11 hoeft alleen TheDragon te joinen, daarna kan die gestart worden. 10, 13 en 19 zijn alledrie potjes die door Dierik gejoind moeten worden. Ik stel voor dat we even wachten tot hij weer online is voordat die potjes opnieuw aangemaakt worden :S
F1

13 Jun 2017 om 09:16
BaSL, ik begrijp dat jij contact hebt met Dierik. Enig zicht op een tijdsduur? Anders moet ik er serieus over gaan denken hem te laten vervangen (hoe spijtig ook).
BaSL

13 Jun 2017 om 20:25
Dierik is vrijdag terug online.
Pagina: [ 1 ] [ 2 ] [ 3 ]